WYBIERZ JĘZYK   

Zwroty/Reklamacje

 

  1.  Wszystkie towary posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy.
  2.  Wadliwy towar należy bezpiecznie zapakować w oryginalne opakowanie wraz ze wszelkimi dodatkami, które Klient otrzymał przy dostawie. Należy również dołączyć kserokopię dowodu zakupu oraz kartę gwarancyjną (jeżeli produkt posiada) i odesłać za pośrednictwem Poczty Polskiej na adres:

           HARIUS S.C., ul. Monte Cassino 16B/50, 37-700 Przemyśl

 

  1.  Produkt musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu. W przypadku braku opakowania ryzyko uszkodzenia towaru podczas transportu ponosi reklamujący.
  2.  W przypadku towarów wadliwych lub uszkodzonych fabrycznie gwarantujemy ich wymianę na towar wolny od wad, pod warunkiem pisemnego zgłoszenia uszkodzenia mailem w terminie 5 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki.
  3.  Koszt przesyłki ponosi reklamujący, chyba że nastąpiły wcześniej inne ustalenia.
  4.  Klient może dokonać zwrotu zakupionego produktu w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki pod warunkiem, że jest nie uszkodzony, zapakowany w oryginalne opakowanie z kompletem dokumentacji oraz nie nosi śladów użytkowania.
  5.  Przy wyjaśnianiu wszelkich wątpliwości prosimy o korzystanie w pierwszej kolejności z poczty e-mail: [email protected]

 

 


"Informujemy, że każdy Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu       została udostępniona unijna platforma internetowa ODR, dostępna pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Platforma ODR stanowi             interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego   rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług".